Rapport från skrivbordet

Det var länge sen jag vaknade tidigt så många dagar i rad. Ännu längre sen jag vaknade lite efter sex och kände att jag faktiskt inte hade något emot att kravla mig ur sängen. Kravla var det jag gjorde utan tvekan, det är jobbigt när det liksom ligger någon ivägen för den lilla utväg jag numera har där sängen står. Å andra sidan var det väldigt mysigt med sällskap dom få timmar de blev.

Nu sitter jag och inväntar lunchen som snart intas och då har faktiskt mer än halva dagen gått. Änsålänge har jag inte haft jättetråkigt, det finns ju litegrann att underhålla sig med även om man inte kan läsa alla artiklar på Aftonblaskan. Dessutom är det ju fredag och det innebär tydligen godisdag här. Som tur är har jag fortfarande inte kommit över det där med att äta Snickers så jag låter faktiskt skålen vara ifred, till skillnad från många andra som går förbi.

Ikväll blir det förfest med kinkytema och sen kåren vilket jag ser fram emot en hel del. Dels för att det kommer bli ett riktigt bra gäng och dels för att jag äntligen listat ut vad jag ska klä mig i. Kommer lätt att vinna bästa utklädnadstävlingen! Synd att jag vet vad priset är redan bara =)

För övrigt ska jag ta mig tid och blogga lite om fadderutbildningen som ägde rum i onsdags för jag kom på en hel del roliga saker som jag känner att jag måste dela med mig av, framförallt till mitt framtida själv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0