Lite klagomål, mycket kärlek

Jag måste få klaga lite till, sen lovar jag bättring ;) Det är sådär äckligt väder idag, sådär kladdigt liksom. Jag var nere på stan och fixade lunch och gick sen i maklig takt tillbaka till kontoret. Jag hoppas det är mig det är fel på så inte alla människor får uppleva den där hemska känslan. Den där alla kläder känns som dom sitter klistrade på kroppen trots att det inte ens är 15 grader varmt och efter bara en kort promenad så är pannan alldeles kladdig. Tog av mig jackan för jag tänkte att den kanske täppte till så vinden inte fick komma till... men ärligt talat. Det är inte direkt sommarväder, man ska inte gå utan jacka, då blir man sjuk.. Jag tror att min kropp är så pass anpassad till Skåne och blåsten att det här vädret riktigt skjuter allt så snett det bara går. Jag blir sne, och kladdig. Och det tycker jag inte om.

In other news då. Var och hämtade krigspojken efter jobbet igår. Mysigaste kvällen på länge och imorse ville jag inte att någon skulle behöva åka till jobbet. Tror dock att han uppskattade att jag inte fick gå och lägga mig igen som vanligt utan också var uppe och sprang. Vissa dagar kan jag verkligen leva på kärlek. Ikväll blir det lugnt och jag längtar till nästa helg. Det kommer bli så himla bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0