Lite disk och massa högar

Sitter och tittar på Anna Anka söker assistent. Lite fundersam över hur fega och oärliga människor kan vara...
Tror det åskar ute, inte helt säker, men det är iallafall riktigt grått och har regnat hela dan. Jag ägnade en stund åt att plocka iordning hemma efter jobbet och lyckades dessutom möblera om igen. Det blev bättre nu, jag är nöjd. Känns som rummet blev ännu lite större.

Behöver bara ta itu med disken nu innan jag kan lugna ner mig och sova ikväll. Borde äta lite middag också, men jag tänkte diska först, för annars finns knappt något att göra maten på eller äta maten med.

Imorgon blir det som sagt utbildning i Skara och eftersom Lillen var så snäll och skrev ut mina papper så behöver jag inte oroa mig för sånt. Dessutom kommer jag ha minst 3 personer med mig i bilen så det blir ingen tråkig morgon. Känns bra att kunna börja med tentan också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0