Kvalitetstid ftw

Ja den där fadderutbildningen var det ja. Det enda jag tänker säga om den är att man ska akta sig för tjocka glada människor, för tydligen kan dom vara påverkade av amfetamin. Så det så.

Helgen har varit jättemysig, har fått rå om min man alldeles själv och vi har verkligen haft kvalitetstid. Det är alltid lika uppskattat och välbehövligt när det kommer till oss, iallafall enligt mig. Fast just den här helgen tror jag han håller med mig. Mycket Big Bang har det blivit och nu är jag faktiskt lite ledsen att jag inte får titta på typ en vecka tills han är hemma nästa gång. Så himla mysigt att somna till Bazinga! och allmänt nörderi. Släppte av honom i Jkp idag på hemvägen för det är massa ungdomar i Norrland som behöver hållas koll på. Om jag har tur kommer han hem igen till helgen annars får vi se...

Imorgon blir det seminarie för min del och sen jobb. Inget Friskis-stående på kvällen vilket uppskattas, tror jag ska ta mig tid och träna istället då. Torsdag och fredag är det utbildning i Skara och förhoppningsvis blir det roligt. Samåkning har jag iallafall lyckats fixa till båda dagarna så det blir skoj. Ska lyckas komma igång med tentan också har jag tänkt, vi får väl se hur det blir med den saken. Ska ju faktiskt försöka packa ihop min lägenhet en gnutta också när jag har tid till det. Om det är någon som är i behov av ett köksbord med fyra stolar eller kanske en smörgåsgrill så är det bara att höra av sig. Jag behöver bli av med dom.

Det blev macka och te till middag ikväll och jag är inte ens sugen på något annat vilket är underligt, men jag sitter och funderar på om det kanske hade vart skönt med en liten promenad innan sängen skriker efter mig. Det blev precis mörkt så skogen känns inte helt lockande.. men kanske kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0