Facebook skrämmer mig

Har spenderat alldeles för lång tid på facebook. Browsat gamla vänners sidor och bilder och insett att typ halva min årskurs från nian antingen håller på att få barn eller redan har ett eller flera.. Jag blir rädd. Dessutom har jag hittat de mest osannolika par man kunnat tänka sig. Men det är väl inte mer än man förväntat sig från vår lilla incest-håla. Mycket spännande.

Tror det här har boostat mig lite faktiskt, hur skumt det än låter så känner jag mig rätt nöjd för jag har vart ute och rest, jag har tagit körkort, jag har flyttat hemifrån och jag har ingen annan att ta ansvar för än mig själv. Och just nu räcker det alldeles utmärkt, vissa dagar klarar jag ju inte ens av det. Vårt 10-årsjubileum är 3 år bort och jag tycker det ska bli väldigt spännande att se på riktigt vad som har hänt med folk. Ibland tror jag inte på facebook.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0