En sån där dag igen...

Vart på utbildning på sommarland. Vädret har vart sådär och mitt engagemang har följt med. Vet inte riktigt om det här stämmer. Bilen krånglar också. Jag vill inte hålla på och vara störd på allt och alla hela sommaren.

För övrigt är alla andra upptagna med annat eller på annan ort och jag sitter ensam hemma. Ensam hemma en fredag och jag har faktiskt ganska tråkigt. Känns lite jobbigt... Men jag har börjat packa iallafall. Kläder som inte borde finnas ligger i min lägenhet i olika påsar. Jag har rensat i klädkammaren så nu är det rätt rent där, men det ligger en ganska stor hög på golvet som sträcker sig från hallen rakt genom "vardagsrummet". Rensat i badrummet och slängt en massa trams som inte borde flyttat med mig från början, så det känns bra.

Borde väl egentligen börja fundera på middag eller nåt, men jag är inte direkt hungrig. Mest bara ensam och uttråkad. Det finns i och för sig en rätt viktig grej jag borde göra, men hemtenta i sociologi känns inte direkt lockande. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0