Åska och dunder

Sitter och spelar betapet med mig själv medan pojkarna spelar pang pang spel. Dom verkar väldigt nöjda med livet. Skönt för dom. Jag la mig och vilade innan utan egentlig mening, men det var så mysigt under täcket. Vaknade jävligt plötsligt av ett fruktansvärt brak. Det åskade dunderväder! Älskar åska och dunder men det är synd att förlora alla blixtar på ett semiljust väder kan jag tycka. Jag vill se dom!

Nu är jag vaken och Elin kommer snart så då blir killarna förhoppningsvis mer mänskliga. Men man vet aldrig.
Vann mot mig själv i betapet flera ggr iallafall. Lyckades få 144 poäng för DUMHET vilket jag tyckte var rätt ok. Puss på helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0