Tankeverksamhet ♥ helger = framtiden

Tänk vad hjärnan kan snurra igång bara den får lite tid på sig. Jag har faktiskt varit vaken i nästan tre timmar och flertalet minuter är inte bortslösade på facebook! Den ni!

Det är så mycket jag vill göra, så mycket som måste hinnas med och massor som bara MÅSTE hända innan tiden tar slut och det känns bra att jag har kommit på det nu och inte 40 år försent när möjligheten försvunnit. Försöker försiktigt bestämma och besluta och smyga in framtiden i nuet men det är svårt eftersom vissa beslut kräver samarbete från andra. Tror ändå att jag har kommit en bra bit på vägen nu, synd bara att så mycket måste hända simultaneously (som vi säger), det gör lite ont i själen. Men jag är fan pepp nu! Det kommer bli superbra!

Och nej, det är inte överhuvudtaget meningen att någon ska förstå det här. Det skrämmer ju faktiskt fortfarande mig litegrann så jag tänker inte dela det med någon förrän framtiden är lite närmare stående. Bara så ni vet.

Nu ska jag äta lite frukost, få upp krigspojken ur sängen och tvinga ner honom i tvättstugan (evil laugh hahahahha) och sen spendera eftermiddagen med att spela super mario bros på nintendo 8-bits. Kan det bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0