Tänk så fantastiskt det kan vara

Har inte direkt den ambitionsnivå som behövs för skolan just nu. Som tur är har jag en helt fantastisk grej som håller energinivån på den topp den förtjänar iallafall. Eller ja, egentligen är det ganska många grejer. Mina fantastiska vänner är underbara och skippar föreläsningar med mig och fikar istället. Min fantastiska pojkvän är helt och hållet makalös och just för tillfället på absolut toppnivå. Fantastiska BEST ger mig saker att tänka på och planera som ska ingå i alla andras vardag vilket leder till att det blir prioriterat. Jag tycker det är vansinnigt roligt!

Har en massa borden som skulle behöva tas tag i men just nu är det väldigt bra iallafall. Så alla borden skjuts åt sidan för måsten och jag mår bra ändå! Det är lycka det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0