Så jävla grymt svettbra!

Jag har vart grymt duktig idag! Var på jobbintervju imorse, gick bra tror jag. Kändes bra iallafall och det var en av de roligaste intervjuer jag haft faktiskt. Det räknade jag inte med. Väldigt avslappnat och bra.

Efter intervjun var jag hemma en kortis och myste en stund med krigspojken som mot alla odds var ledig idag. Det bar av till lunch med gruppen (mycket mysig slutstund måste jag säga) och sen seminarie som också mot alla odds gick bra. Senare på eftermiddan tog jag mig till gymmet och körde stenhårt på spinningen. Jag var så duktig så men tyckte lite synd om mina medmänniskor eftersom jag måste ha luktat något fruktansvärt. Nu är jag iallafall duschad och matad och sitter och konfunderar mig över saker och ting medan det planeras resor till höger om mig. Tyvärr inget jag är inkluderad i, men jag kan nog slippa strippklubben i london med fyra obstinata pojkar som låtsas vara män.

Jag har iallafall kommit på att jag kommer vara laglig att dricka i usa i sommar! Sjukt nöjd! Det kommer bli världens bästa bröllop!! :D Dessutom har vi blivit lovade brandmän vilket ingen in their right mind tackar nej till ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0