Mitt i veckan får gärna bli helg snart

Utfört en intervju idag, var lättare än jag trodde men efteråt när vi transkriberade insåg jag att jag hade missat flera tillfällen att ställa följdfrågor för att utveckla svaret bättre. Tur att man får fler chanser när det gäller sånt här, lärdomar är roligt! Den här kursen har blivit mer underhållande i och med det här men jag tycker ändå att det saknas några dagar extra och lite större utmaning för att göra nåt vettigt istället för att göra tre snabba seminarier och sen skriva en tenta. Tror vi hade fått ut mer av det om vi hade fått längre tid på oss...

Har huvudvärk, började redan igår så den börjar faktiskt göra mig lite smått irriterad nu. Och ikväll ska jag stå i receptionen och vara trevlig mot alla som ska träna. Hade egentligen hellre tränat själv... men...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0