Lördagsyoga

Igår kom tentan ut, jag har inte ens tittat på frågorna än. Men nu blev det en ändring i planerna för dagen så jag tror jag ska se till att få lite gjort ändå. Kanske bowling ikväll med killarna.

Körde yogapass på förmiddan idag, lite skumt var det, men det är nog något man vänjer sig vid. Det knäppaste måste ha varit att hålla tummen på höger näsborre och ringfingret på vänster näsborre samtidigt på pekfingret och långfingret är i pannan. Andas in genom den ena näsborren medan man håller för den andra och så byt. Helknasigt, men det gjorde säkert någon nytta. Lite ny energi hade jag iallafall när jag gick därifrån och jag tror pulsen är lägre än vanligt vilket kan vara nyttigt med tanke på vad som väntar imorgon.

Vi får helt enkelt se vad som händer idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0