CM makes my night

Suttit hela kvällen och haft lite småångest över det här med kurserna. Jag ville läsa projektledning, så gärna, så mycket. Den var så bra upplagd och hade verkligen genomtänkt kursplan och böcker... Men vad händer idag, idag när jag faktiskt kan söka den??! Jo, den är förstås inställd! Jäkla hittepå!

Efter många om och men hittade jag iallafall lite annat att leta mig in på så vi får se vad det blir till slut. Hade inte vart helt fel med samarbete med FN. ;)

Har pratat med farmor en stund också, hon fyllde 77 år idag. Sa att det inte kändes som det. Jag tror inte hon är det egentligen, inte på insidan. Min farmor är lite som Astrid Lindgren, sådär cool och kan massor och kommer ihåg mycket om hur det var att vara ung. Kommer ihåg ett särskilt tillfälle där mamma och jag verkligen inte kom överens och farmor var där och hon ställde sig på min sida, iallafall inför mig och fick mig att känna att min åsikt faktiskt betydde något också. Det känns sorgligt att hon inte kommer finnas där för mina barn på samma sätt. Men förhoppningsvis får hon åtminstone träffa nåt av dom :) Det är nog lite som Carin säger, jag har nog lite babyfeber... men not to worry, jag har alldeles för mycket annat att tänka på just nu. Får nöja mig med kusinbarnen sålänge.

Imorgon blir det sovmorgon (för jag orkar inte med vår föreläsare) och sen gruppmöte, kanske lite kort om introt också vi får se. Sen är det änsålänge inplanerat träning och House, men vi får se för just nu halvdödar min träningsvärk mig och dag 2 brukar vara värre. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0