tentan är klaaaaar

Jag tror jag är klar! Ska låta den hänga lite i luften och vila innan jag läser igenom vad jag har skrivit och ordnar referenserna som de ska. Men det känns rätt bra. Man blir så stressad när alla andra skriver om hur långt dom har kommit men nu när vissa börjar bli klara så märker man att det finns folk som inte har varit så aktiva också, då känns det skönt att vara en i gruppen "färdig". Nu kan jag fokusera på seminariet på fredag och tentan nästa vecka istället.

Star Wars episod 6 går på tv, så jag tror jag ska anstränga mig och förstå hur det hela slutar. Sen ska jag nog ta mig hem, åtminstone för en stund och läsa igenom kompendiet och kanske titta lite i psyk. boken. Kan vara en bra trettondag iallafall. Trots att det inte blev något Arena-besök idag. Kan vara en idé att komma igång med psyk. om vi ska dit imorgon känns det som.

This made no sense whatsoever, men nu är jag klar med tentan så jag har väl skrivit ur mig för ett tag. Tar en minipaus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0