Tänk att det alltid känns som måndag

Har hunnit med massor idag! Frukost, skola, lunch, intervju, sömnad, semi-middag... Ska snart bege mig till spinninglokalen och köra slut på benmusklerna lite idag igen. Blir bra det tror jag.

Efter träningen får jag middagen serverad av min omtänksamme kärlek som varit på jobbet och brottats med andra krigspojkar för första gången på flera veckor idag. Lär vara på världens bästa humör ikväll :)

Nu ska jag packa om min träningsväska och sen bär det av, imorgon ska jag testa kaffebryggaren tror jag (inte dricka alltså bara se om det luktar gott här hemma också) sen blir det bowling med BEST-gänget! Måste sy klart overallen idag!!

Pöss

because I looooooooove you ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0