Sånt där fredagsmys som jag verkligen uppskattar

Jag åt 7 köttbullar, 2 ägg och drack två glas juice till frukost idag ca halv 3. Kändes lagom och det var i princip så mycket jag orkade anstränga mig idag. Har åtminstone städat och fått iordning på alla grejer som inhandlats under de senaste två veckorna och det känns bra. Börjar äntligen få något slags fulltalig köksinredning och nu har jag intressanta lila badlakan att värma mig i efter duschen. Synd bara att det inte finns en tumlare som kan göra dom lite varma och mysiga också.

Det blir hamburgare till middag idag, hos krigspojken med krigspojkens granne krigspojken nr 2. Jag vet inte alls om dom uppskattar dessa namn, men dom vet inget om det ändå så det får va. Hostar och mår allmänt dåligt och känner mig faktiskt väldigt ynklig här när jag sitter och tycker synd om mig själv. Som tur är fick jag låna en dator iallafall så jag kan underhålla mig litegrann. Nu ska jag sno tillbaka min kudde och filten som nr 2 har lyckats sätta sig på och kanske vila en stund medan dom spelar pang pang och sen gör mat till mig :) ibland är det bra att vara ynklig och tjej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0