och så är vi tillbaka i skolan igen

Överlämning med BEST imorse, det var mysigt och jag tror verkligen på det här. Känns som att det kan bli riktigt kul! Blev lång föreläsning sen som trots att den vart förkortad 45 minuter tog halvt död på min hjärna. Snälla människa jag är inte fem år gammal längre och vet precis vad "data" är för något. Och ja, vi förstår att forskning fungerar som en spiral. I GOT IT!

Blev träning med Ida och sen färgade vi hennes hår. Sjukt nöjd faktiskt!

Kvällen blev lite sämre när jag gjorde mat.. lingonsylten hade blivit gammal och smakade jättekonstigt! Jag trodde inte ens sylt kunde bli gammal... bläh. Hade ingen sås heller.. så det blev ganska torrt, men köttbullarna var goda iallafall. Ett godnattsamtal stillade min krigspojke-hunger och nu ska jag faktiskt lägga mig. Det blir en lååååååååååååååååååååååååång (you get my drift) dag imorgon med samma föreläsare. Tror iallafall det blir en mysig kväll. Ser jag fram emot!

Godnattpussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0