Min lista 2009

2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
    Flyttade hemifrån på riktigt, vann två stora lådor choklad på liseberg, pratade i telefon i 8 timmar i sträck bl. a.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
    Nej det gjorde jag väl inte.. lovade att inte lova något, men det gjorde jag ändå.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
    Räknas föräldrar till voffisar? Såfall har jag några stycken.
4. Dog någon som stod dig nära?
    Nej
5. Vilka länder besökte du?
    Har inte varit någon annanstans än Sverige i år tror jag. Känns underligt..
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? 
    Njae inte direkt, men det visar sig väl förhoppningsvis :)
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
    23 maj
8. Vad var din största framgång 2009?
    
Mitt ninjabrödraskap (kallas det brödraskap trots att jag inte är kille?) 
9. Största misstaget? 
    Det visar sig nog också under året..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
      Det ska väl vara den där fotjäveln som aldrig läker.. men det är inte så farligt. 
11. Bästa köpet?
      Oj, hmm finns några skor jag skulle vilja nämna :P men annars är jag rätt nöjd med min soffa. 
12. Vad spenderade du mest pengar på?
      Flytten?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
      
Många saker har gjort mig riktigt glad, för många för att bara nämna en! 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
      Lät du henne komma närmre, Paparazzi, Not Fair, Panzerlied ;)
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
      
Varit både glad och ledsen men det går nog inte att jämföra på något sätt. Vad är det för konstig fråga? 
16. Vad önskar du att du gjort mer?
      Ojoj :)
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
      Bråkat 
18. Hur tillbringade du julen?
      Hemma med mor och far
19. Blev du kär i år?
     
Ja :) 
20. Favoritprogram på TV?
     
Scrubs, Grey's, House 
21. Bästa boken du läste i år?
     
Social Psychology ;) 
22. Största musikaliska upptäckten?
     
Melissa Horn 
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?
      En bärbar dator 
25. Något du önskade dig men inte fick?
      Ja några saker 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
      Åt middag med mamma och pappa 
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
     
Jodå det fanns det säkert, men jag är nöjd 
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
     
Stil? 
29. Vad fick dig att må bra?
     
Mina fina vänner och kärleken 
30. Vem saknade du? 
      Pusselbiten, vännerna och Napoleon
31. De bästa nya människorna du träffade?
     
Mina härliga Skövde-människor!!!

2010

Time will tell, time will tell


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0