kiss och bajs är roligt

Hade en lite småtrevlig konversation på msn för en stund sen som jag tror hade något med mitt förra blogginlägg att göra.

Skorpan säger:
Jag ska nog lyckas ordbajsa tre sidor.
Skorpan säger:
Varför heter det ordbajsa och inte ordkissa egentligen?
Skåne säger:
För att det låter äckligare?

Jag tänker inte ta åt mig äran till hundra procent men här har vi ännu en frågeställning angående kiss&bajs. När jag i framtiden skriver min psykologiska teori ska jag lägga in ännu en kiss&bajs-ålder mellan 20-25 och eftersom Freud redan har använt sig av anal-fasen så får jag väl kalla den "den allmäna fasen för att vara äcklig igen innan man blir vuxen på riktigt" eller något liknande. By the way så har jag numera copyright på detta, so don't even try anything with me!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0