it's wednesday bababababa

Blev precis lämnad ensam utav krigspojkar som skulle ut på stan och fika. Känns ändå som att jag fått en del gjort på morgonen, diskat, dammsugit, plockat undan och iordning. Slängt en stor påse skit och packat upp en IKEA-hylla som jag får hjälp att sätta upp sen :)

Ätit frukost har jag hunnit med, och bokat tvättid. Behöver VERKLIGEN tvätta idag! Luktar typ som en skunk och har inga rena kläder kvar! Måste duscha också.. men jag vet inte vad jag ska ta på mig efter för att inte anses fruktansvärt avvikande nere i tvättstugan senare. Måste plugga klart lite så jag känner mig någorlunda säkrare på tentan imorgon... vi får väl se. Känns som en sån där grej man får tenta om nån gång mest för att bara känna på hur det känns.

Funderar på att baka nåt, så det luktar lite godare här hemma och så jag har nåt att snacksa på till plugget.
Vet egentligen inte vad det var jag skulle skriva, men lite blev det allt.

Imorgon ska jag handla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0