Idag är det fredagsmys!

Först och främst vill jag gratulera Jens som fyller år idag :) GRATTIS!

And now for me. Tänk att idag lyckades jag kliva upp i tid, hämta en kopia av mitt hyreskontrakt, köpa fikabröd till räddningstjänsten, få kontraktet påskrivet, hämta BEST-lådor i ett förråd med Cattis, komplettera psykologin jag missade i julas, inhandla kuvert och frimärken, POSTA ansökan om bostadsbidrag och det där till polisen som gör att jag får ut ett utdrag ur belastningsregistret så jag kan sätta igång det där med vikariepoolen på riktigt och handla lunch, vilken jag nu har intagit. Det känns som en riktigt produktiv dag, men samtidigt känns det inte som att jag har gjort någonting.

Ska iväg och träna om en timme, känns bra det med! Blir nog en såndär helakroppen träning idag tror jag. Ikväll blir det nog väldigt lugnt. Mat och allmänt somna-i-soffan. Imorgon är det sovmorgon på riktigt, tillsammans! Känns som en evighet sen, ska bli mys!


Förstår inte den där nya reklamen... dreaminginmono, och förstår inte vad mcdonalds har med den att göra... men jag orkar inte ens sätta mig in i det. Ville bara berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0