Ibland känner jag att jag vill lämna ut mig helt till cyberspace

Här kommer ett erkännande, en liten pinsam grej som ställer till med problem vart man än går i världen. Känns lite läskigt att lämna ut sig såhär, men here goes.

Jag tycker inte det är gott och jag tycker inte ens det ser gott ut. Jag har försökt mången gång att få ner denna hemska dryck i min hals och varje gång säger kroppen ifrån. Jag får rysningar och vill spotta ut allt på personen som givit mig koppen/muggen/glaset. Jag kan gå med på att det kokas, absolut, för doften har jag inga problem med, om den inte kommer ur pojkens mun när han har hällt i sig en kopp.. för den stämmer inte..

Vi var på besök i Småland häromdan ju och då fick jag säga ifrån att jag hellre dricker något annat, det är pinsamt. Jag känner mig som en liten unge varje gång. Nu fick jag hallonsoda istället och det var jättegott! Men det känns liksom helt värdelöst att behöva säga ifrån varenda gång. Nej nån gång ska jag väl lära mig dricka den där hemska drycken. Nån gång ska jag lära mig att dricka kaffe...


By the who är jag duktig också, jag skriver på tentan, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0