Hemma ♥

Äntligen hemma i min lilla lya i Skövde igen! Insåg när jag hade öppnat posten och undersökt kylen att jag har saknat det och det är riktigt skönt att sköta sig själv. Tog ca en halvtimme att gräva fram bilen och sen åkte jag till ica för att handla lite mjölk och sånt där som är bra att ha till frukost. Det blev middag på Max med älsklingen innan han skulle träffa Dennis och snacka skit. Känns som att man behöver ta sig tillbaka till gymmet snart igen, det har blivit på tok för mycket mat dom här julveckorna.

För övrigt har den här helgen varit en av de mysigaste på väldigt länge! Vi har vart på besök i Småland och busat med katterna, tagit mängder med foton på snön ♥ idag var vi ute i vildmarken och hälsade på momo och körde runt en massa ställen där hjärtat växte upp. Helt nostalgisk och det var så härligt att se.

Imorgon kommer tentan ut, då blir det lite läskigt och sen ska jag ut och använda kameran lite till. Det är fortfarande massor med bilar som ser ut som min lilla snögrotta gjorde innan och jag vill ha bevis på vad jag grävde mig fram i. Nu känns det lite som att en dusch hade suttit fint. Undra om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0