Godnattsagor en lördagskväll i chokladfabriken med superhjältar

Jag har tänkt på en sak. Man blir aldrig både kissnödig och bajsnödig samtidigt. Det är alltid antingen det ena eller det andra. Vad tror ni det kan bero på? Väl medveten om att detta är ett konstigt ämne att ta upp, men seriöst. Någon måste väl veta??

Annars då. Jo vi har haft en riktigt mysig dag och hunnit se hela 4 filmer! Började med Harry Potter och Fenixorden till frukost, under eftertexten försökte jag berättade innehållet dom missat i flera filmer samtidigt som jag fick frågor om hur saker hängde ihop. Läskigt hur bra jag kan dom där böckerna egentligen. Men måste nog läsa sjuan en gång till innan film/en/erna kommer, ändå snart tre år sen sista boken kom på engelska. Sen vart det iallafall Hancock medan jag halvsov i soffan (sjukaste matkoman efter frukost, som för övrigt bestod av frasvåfflor som jag till slut blev jäkligt nöjd med) och sen tog vi en paus och spelade miniversionen av Monopol som jag lyckades sno till mig av någon gammal jobbarkompis för länge sen. Tog slut rätt fort, och jag förlorade. Medan vi gjorde mat fick tvn också vila och sen till maten såg vi Bedtime Stories. Mycket bra film! Jag önskar jag kommer ha lika bra fantasi när jag hittar på godnattsagor, eller att jag åtminstone har tillgång till bra böcker. Sjukt sugen på en särskild film innan idag så efter en liten duns vid micron för popcornpoppande så blev det Kalle och Chokladfabriken. Vansinnigt länge sen jag såg den och det var också riktigt bra! Nu är jag slö och har ont i ryggen, så jag ska nog kräva lite massage och ett glas vatten innan jag somnar. Bra lördag iallafall, jag är nöjd!

Kommentarer
Postat av: ca

likelikelikelike! <3<3

2010-01-31 @ 10:09:41
URL: http://camzlamz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0