Mitt 2009 ♥

Årets

  • färg
    får faktiskt bli röd, för det har det blivit väldigt mycket av.
  • klädesplagg
    egentligen vet jag precis vilket det är, men framgången är inte bevisad än så jag väntar lite med att berätta vilket ;)
  • djur
    vovven, kommer aldrig glömma min Napoleon
  • sjukdom
    det är väl ingen som har missat svininfluensan va? jag har åtminstone inte fått den, vaccinerad är jag inte heller...
  • största händelse
    får fortfarande vara i maj då när jag äntrade svartbältesklubben.
  • frukt
    avokado, det finns så många anledningar och dom går till och med in över årsskiftet.
  • dryck
    JULMUST!
  • godsak
    det har blivit hemskans mycket choklad nu på det senaste, annars brukar det vara dom där saltisarna, mmmm
  • nominering
    en plats i BEST-styrelsen, det kommer bli grande!
  • pryl
    julklappen från mor och far som kommer bevara alla minnen för nästa decennium, kameran!
  • bild
    det var väl passande :) och här kommer den...

                      

     

   

Nej dom är inte i ordning och jag kan faktiskt inte bestämma mig, men det här är iallafall min sammanfattning av 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0