Crap...

Tänk att man kan köra slut på sig så totalt. Mår så dåligt just nu att världen gärna hade fått sätta sig på paus och slockna en stund tills jag mår bättre. Ville inget hellre än ligga kvar under mitt varma gosiga täcke imorse, men med seminarie i statistik och styrelsemöte med BESTarna fanns inget annat att göra än att ta sig upp, göra en kopp varm oboy och tugga ner ett par mackor innan jag gav mig iväg.

Seminariet gick bra men jag var trött och orkeslös. Inget svårt att bara följa ett papper som säger exakt vad jag ska göra, lovar mig själv att jag inte ska tappa bort dessa eftersom det känns som om vi kan behöva dom nån gång i framtiden. Rätt kul program det där SPSS ändå. Det blev en tonfiskmacka till lunch, mycket gott och välbehövligt kände jag. BEST-mötet piggade på mig litegrann faktiskt. Jag vill komma igång, göra tusen saker på en gång och få alla i skolan att älska oss. För vi är simply the BEST!

Tvärdog när jag väl hade baxat upp mina påsar och den nya väskan till lägenheten och nu har jag suttit på röven i 2 timmar och gjort absolut ingenting, och jag tycker det är jobbigt. Blir en väldigt enkel middag ikväll för jag orkar inte ta tag i någonting och önskar egentligen att en viss man skulle komma hem och ta hand om mig istället för att jobba.. men man kan inte få allt. Ett täcke, en soffa, en kopp med något gott att dricka och en film är allt jag behöver ikväll (allt jag får också). Måste bara bestämma vad jag ska se. Orkar inte ens skriva klart ordentligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0