BEST-bowling ftw

Kände mig inte riktigt kry imorse så jag stannade i sängen istället för att masa mig iväg till föreläsningen. Tror det var ett bra beslut, tydligen var inte föreläsningen något att ha och jag hann sy lite och diska massor medan jag kryade på mig tillräckligt för kvällens aktivitet.

Kvällens aktivitet då :) helt underbar bowling med nya BEST-styrelsen! Jag hade verkligen kul och ser fram emot ett år med dessa tjejer och all planering och annat trams vi ska ha för oss!! It's the new styrelse liksom, och vi är peppa som faaaaan! Bowlade i våra fiiina overaller och vi var riktigt coola. Sjukt bekväm är den, jag tror jag hädanefter ska ha den i skolan varje dag. Kommer bli retad till döds men skit i det, jag är BEST!



Snygga till tusen är vi också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0