Ännu en sammanfattning av året som gick...

Spenderade precis en halvtimme med att sammanfatta mina facebook-statusar och sätta ihop ett fotokollage över 2009. Nån gång får jag väl släppa att det är nytt år?

Lite mysigt ändå att facebook behåller mina statusar så. Jag tyckte det var lite en trip down memory lane att läsa och våndas lite över allt som hände. Det senaste året är ändå då jag bestämde mig för att flytta ihop med en tjejkompis ett halvår för att jag var trött på att bo hemma och rädd att min och mammas relation skulle krascha totalt om jag lät bli, det var året då jag ändå kände att jag flyttade (igen) minst tre gånger i veckan och så lite längre varannan helg för att få saker och ting att gå ihop med träningen i Svedala och Bara och samtidigt hålla relationen till krigspojken vid liv. Året då jag tröttnade på kempon och året då jag älskade kempon allra allra mest. Året då min älskade hund fick sluta sitt liv efter många promenader, mycket bus och på tok för mycket medicin. Sommaren jag spenderade med jobb, mys, jobb, strandbesök, jobb, ångest, jobb och längtan. Året jag kom in, fick en egen lägenhet och flyttade (nu är vi uppe i tre adressändringar 2009). Hittade nya vänner och simmade torrsim på vardagsrumsgolvet för första gången i mitt liv. Året då min bil gick sönder mer än en gång och jag bråkade massor med SJ. Året jag har saknat allra mest. Året som höll på att sluta i kaos och katastrof men som slutligen blev väldigt bra, och väldigt kallt!

Och nu har jag spenderat ännu mer tid på att undvika pluggandet. Ska läsa igenom kompendiet genast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0