placenta previa

Firade Skorpan igår, det var mycket lyckat! Har nog aldrig i mitt liv ätit så god sallad och min nya mössa är sjukt het :P Blev firande av krigspojken igårkväll också, han blev glad så det var en bra kväll.

Idag har ägnats åt en kortis i skolan och nu en stund åt att försöka hitta sommarjobb i sommar. Hade varit så skönt om någon bara ringde och sa "Hej, du är bra, kom och jobba hos oss" Men det händer väl inte..... Funderar på att kanske läsa nån kurs lite extra i sommar så jag slipper den senare i höst. Kan vara en lösning för tillfället liksom. Men ett jobb hade också varit bra. Någon som har ett jobb att ge mig?

Kommentarer
Postat av: Li

Jag finner det väldigt intressant och roande att du använder namnet på förlossningskomplikation med moderkakan som rubrik på ditt inlägg :P

2010-02-11 @ 19:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0