Picasa

Lekt lite med mitt fotoprogram, tror det kom med kameran men iallafall så låg det på datorn och nu har jag börjat trixa och lära mig lite. Hittils har jag hunnit få till en himla söt bakrundsbild och så dessa,


Flyttade Skorpans öga till hennes termos. Tyckte det blev lite skoj.

Finaste kollaget på BEST-bilderna från bowlingen. Tyvärr fick jag inte med mig själv i kollaget, men men.

Inatt blir det mys, nånstans runt tresnåret. Kommer bli livrädd när dom trillar in genom dörren men ska åtminstone vara lite snäll och förbereda för dom så det bara är att ramla i säng. Middag blir grillad kyckling och potatisgratäng. Sjukt sugen! Borde faktiskt kanske sätta igång ugnen nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0