Paparazzi popcorn

Bestämde mig för att köra ett spinningpass på förmiddan och trots att jag var där i sista minuten blev det riktigt bra. Nu har jag snart slukat ett glas nypressad juice och är faktiskt lite sugen på choklad... känns lite kass men men. Kvällen är vigd åt BEST och veckans informella möte som förhoppningsvis kommer bringa glädje till hela styrelsen och kanske möjligtvis några få till. Innan mötet måste jag dra en vända till Apoteket och leta fram den där tshirten jag behöver. Undra om jag överhuvudtaget har någon vit tshirt, plain liksom. Borde äta något också.

Har skickat iväg det färdiga grupparbetet till gruppen, det känns bra. Vi lyckades nog verkligen med det här. Jag är extremt nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0