melodifestivalen nästa!

Idag hade jag en läskig insikt. Var och friserade mig i förmiddags och hon som klippte mig var en killkompis barndomsvän. Hon var med andra ord yngre än mig, och jag insåg förfärat att det var nog första gången jag blev klippt av någon som var yngre än mig!! Innebär det att jag börjar bli gammal???! När jag berättade det för pappa sa han "ja det är nog dags att du vänjer dig vid sånt, det händer oftare och oftare med åren ;)" vilket det ju självklart gör. Det var bara så läskigt, det var en "first" som jag inte hade bockat av på listan. Men nu kan det läggas till och det kanske bara gör mig lite mer raffinerad, eller vad tror ni? Man ska ju tänka positivt!

Det har varit full rulle hela dagen och trots att snöstormen inte riktigt nått skåne än så börjar jag bli lite smått orolig över hemresan på måndag. Det verkar som om det är en hel del inställt på sj och jag hade blivit så fruktansvärt bitter över att bli kvarglömd i göteborg för att tågen inte går! Krigspojken är ute och gör sitt jobb i trakten runt skövde, han lät trött och sliten i telefon men jag tror ändå han är rätt nöjd över att kunna hjälpa till nu när det faktiskt behövs. Om det blir riktigt illa så får han väl helt enkelt komma till göteborg i bandvagnen och hämta mig... Usch, jag vill inte ha mer snö nu. Ge mig vår och nyförälskelse och värme. Förutom den där veckan när vi ska åka skidor, då vill jag ha snö!

Nu ska jag se till att bädda ner mig i soffan och ta hand om mig för dagen har tagit hårt på min stackars kropp. Känner mig helt utmattad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0