mellanstadiedrömmar och sömnlöshet

Fick precis reda på att en av mina plågoandar från skolan faktiskt var kär i mig. Samma person som skrek elaka saker till mig och i ett fall av särskild känslomässig kramp kastade in mig i en bokhylla (ja that's right, för han vägde typ dubbelt så mycket som jag och tolvåriga flickor är inte så starka. Kanske därför jag växte upp och bestämde mig för att ta svart bälte, idag kan jag klå skiten ur vilken tolvåring som helst som försöker knuffa in mig i någonting, eller för den delen sno min handväska eller nåt sånt fjantigt på stan). Undrar om pojkar på mellanstadiet någonsin kommer lära sig att uttrycka sina känslor i något annat än slag och glåpord. Som tur är växer dom ju upp nån gång också, det är väl skönt? Nästan så man blir lite nostalgisk, men det finns väl inget som heter tioårsjubileum för att ha gått ut 6an va? Annars skulle vi iallafall ha det iår. Kan inte förstå att det är TIO år sen jag gick på mellanstadiet!! Helt galet!

Blev färdig med filmen, den var riktigt fin och fick mig att börja drömma. Jag drömmer ganska mycket nuförtiden känns det som. Har tusen och åter tusen idéer som jag vill förverkliga (varav i princip alla slutar med att jag är ekonomiskt oberoende och väldigt lycklig). Känner för att börja skriva listor i två kolumner, en för saker jag gjort och en för saker jag vill göra. Känns som om den andra listan kommer bli milsvida längre än den första.

Nu är klockan över 1 igen.. önskar att jag kunde gå och lägga mig i tid ibland. Kanske bara ska sova på soffan.. annars måste jag bädda om sängen igen. Blaaaah sluta dröm och gå och lägg dig!

Kommentarer
Postat av: Li

ÅÅh vad jag känner igen mig:P I typ allt, utom att mina plågoandar var tjejer och mest troligt inte kära i mig. Och min högerspalt skulle bli minst lika lång som jag, och min vänster spalt väldigt tom :S

2010-02-07 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0