lo siento pero creo que está mal

Google translate hjälper enormt mycket när man vill börja bilda egna meningar av saker man lärt sig. Främst för att kunna skälla på folk utan att dom förstår det då obviously, hint hint.

Jag känner mig inte riktigt lika koncentrerad som igår när jag sätter igång andra timmen med spanska idag, vet inte riktigt varför. Råkade ställa mig på vågen imorse och det var väl lite av en bummer måste jag säga. Jag är rätt glad att jag inte har en hemma. Anyway, min helg i Skåneland började bra igårkväll. Lång middag med föräldrarna och vi hade hur mycket som helst att prata om. Det var riktigt mysigt. Har inte pratat med krigspojken på flera dagar och det känns litegrann sådär i maggropen liksom, men inte i närheten av dom där avgrundsdjupa hålen jag trillade ner i under hösten så det kallar jag framgång med stort F! Nu tror jag spanskan får vila en stund så hoppar jag in i bastun med ansiktsmask på! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0