Livets Ord

Jag har redan proklamerat det här på facebook men jag måste få säga det igen. Magnus Betnér är makalöst fantastisk underbar! Jag var på stadsteatern med Bus och hårdrockarn och jag skrattade såg mycket att jag faktiskt ärligt talat tror att jag kommer ha träningsvärk i magen imorgon. Det kanske säger mer om mina magmuskler än om showen, men jag tyckte det var MYCKET bra!

Det blir nog inte fyra pluppar i lokaltidningen imorgon men jag har iallafall fått en potentiell internetrunksida om jag mot förmodan skulle få för mig att börja onanera framför datorn nån dag. Med andra ord, jag är mycket nöjd med kvällens trippeldejt och nu ska jag möjligtvis se en film, poppa lite popcorn och äta lite mörk choklad, för att jag kan. Samt (tänk vad man lär sig när man skriver grupparbeten, eller hur skadad man blir snarare) packa inför imorgon och se till att få med mig vettigheter hem över helgen. Ska bli riktigt mysigt att träffa sötnosarna och gosa!

Vi ses imorgon mina finaste fina! <3

p.s vi håller tummarna för att jag inte fastnar i nåt "snökaos" på väg från Gbg med tåget. Heja SJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0