Jag är glad att min mamma finns

Det finns en blogg jag läser regelbundet, eller ja, det finns många egentligen men just den här får mig att reagera känslomässigt på något sätt nästan varje gång. Korvasbloggen.

Det senaste inlägget träffade hårt, fick tårar i ögonen och en klump i magen. Min mamma må vara långt borta, men jag kan fortfarande ringa henne och skrika ut mina känslor och gråta tills det inte finns några tårar kvar. Det är inte lika bra som en avgrundsdjup omfamning som stänger ute världen men det hjälper litegrann, för stunden

Kommentarer
Postat av: Li

UUUH den tog! Ett väldigt bra inlägg av killen. Tack för tipset. Jag är glad att mina föräldrar stöttar som få. Jag har ringt hem och bölat livet ur mig sååå många gånger. Utan dem hade jag varit vilsen...fast än att jag är 23 år gammal.

Och sen är det skönt att veta att man har så fina vänner också <3

2010-02-07 @ 10:17:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0