I've let go

Jag erkänner, jag är nörd. Och lite lite fjortis. Det är nämligen såhär, jag har inte tagit bort mitt lunarstormkonto än. Använder det inte men har det kvar av den simpla anledningen att det ligger saker där jag vill spara. Någon gång en dag när jag inte hade så mycket annat för mig började jag spara ner det till datorn för att i framtiden kunna stänga av kontot. Blev inte färdig och sparade inte det på något smart sätt. Har därför ingen aning om vad jag har sparat och vad som ligger kvar.

Var iallafall inne idag och undersökte, känns lite knasigt att det fortfarande ändå är en hel del människor som använder det dagligen men jag ska inte döma någon, jag är ju i princip ingenting utan facebook. Till saken då, den 10 maj 2007 skrev jag ett inlägg. Det inkluderade skador från träningen och en lång utläggning om hur bra och dåligt jag kände över det där stora läskiga som skulle hända sen, tre månader senare. Det avslutades på följande sätt : Hur kan man planera en framtid när det förflutna inte låter en släppa taget? - taget från Camillas blogg för ett tag sen, men den är så klockren, så fruktansvärt klockren så det går liksom inte att släppa. och det är precis så jag inte vill ha det, det är väl därför jag måste iväg, och det är väl därför jag längtar.. jag vet inte.

Vissa dagar är jag nöjd. Och just idag är det VÄLDIGT bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0