it's your birthday ♥

Det har vart mycket att göra idag, vi slappade oss igenom ett mindre gruppmöte imorse, en gruppmedlem kort för hon hade brutit båtbenet stackarn och satt på akuten heeeeeela förmiddagen. Ska kompensera det och ta hand om henne lite extra imorgon samtidigt som vi firar hennes födelsedag.

På tal om födelsedagar har vi förresten en rätt så viktig dag idag, älsklingspojken min fyller 23 och även om han inte spenderar kvällen med mig så vet jag att han har det ganska bra där han är. Vi ska fira imorgon istället när han kommer hem och jag funderar på att till och med kanske baka lite. Nöjd med presenten är jag iallafall, ska bli skoj att se reaktionen från hans sida!

Har haft möte med styrelsen idag, var väl lite halvflummigt men jag tror vi knyter ihop det bra till slut. Vart mitt första pass på friskis idag också, kändes lite som att folk förväntar sig att man ska gå hur länge som helst på upplärning medan jag kände att sålänge någon finns där att fråga och jag får veta det mest vitala så klarar jag mig bra själv rätt fort. Skönt att jag kan välja lite själv när jag vill vara på upplärningen också, så jag skippar antagligen söndag med tanke på omständigheter. Får se om det blir någon träning i veckan för mig, funderade på en sväng till gymmet med ida på torsdag kanske. Eller core tror jag till och med vi slutade på, kan bli bra!

Nu är jag trött, jag är sliten, känns verkligen att varje minut av idag har varit fylld med viktigheter. Tror jag ska ta och somna på soffan och se till att vakna i tid imorgon! Lunch på Voda!

Massa extra kärlek till älsklingen på födelsedagen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0