it's tuesday and I miss you

Sjukt bra gruppmöte idag, precis rätt mängd skoj och allvar. Kände ändå att jag jobbade lite för dom där pengarna jag kammar in varje månad för att plugga på heltid, kanske kan börja benämna dom som välförtjänta snart.

Så var Paradise Hotell slut för den här gången. Har inte direkt följt det men vart inte heller överraskad över det vinnande paret. Imponerad dock att dom höll ut i tillitstestet! Insåg iallafall precis att tapeterna i köket på That 70's Show är samma mönster som rutorna på kexchoklad-förpackningen! Fast GRÖN! Tyckte det var lite roligt, kanske inte direkt värt att blogga om... men skitsamma.

Nu ska jag kissa, sen ska jag sova. Noone cry TMI för om ni inte vill veta så låt bli å läs ;) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0