I'm awesome, men aj!

Sitter och grämer mig lite över att jag inte stannade hemma nån dag extra. Fick mitt femte kusinbarn inatt och han är så fin så fin! Tredje pojken i samma familj, tror det kommer sluta runt ett fotbollslag i antal om det inte kommer en flicka snart. Men jag tycker det är så mysigt att hälsa på dom så det gör inget, sålänge jag slipper trycka ut dom allihop!

Hade världens mest värdelösa föreläsning idag. Helt hopplös föreläsare utan någon som helst pondus och ingen aning om hur man tacklar en klass med oss. Tusen frågor och beslut som togs av klassen resolut utan att hon hade något att säga till om, och hon verkade inte ens bry sig. Men det blev riktigt bra till slut och nu kör vi hårt sista delen av den här kursen!

Har vart på min andra inlärning på Friskis idag och jag är så jäkla grym!! Pratade med nån tjej förra gången som tyckte det var konstigt att en tjej bara hade varit där 5 ggr och sen skulle börja hålla pass. Jag ska börja imorgon och jag var som sagt på min ANDRA idag. Men vad ska man säga, i'm awesome! Dock har jag grymt ont i knät och jag vet inte varför. Ska duscha och sen vila det så får vi se om det blir bättre. Hade gärna kramats lite ikväll och känt lite sympati, men det verkar inte som det blir något sällskap idag heller =/.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0