goodafternoon scandinavian...

Väntade mig en lååång jobbig dag i skolan idag, som tur var vart eftermiddagen väldigt lugn och vi kom långt med grupparbetet. Kändes bra när jag lämnade skolan. Lyckades ta mig till Netto för att handla, hittade skoställ och avokado men inga hamburgare... så det fick bli en mindre tur till Willy's också. Nu har jag ätit och det känns som ett bra val av middag idag. Orkade inte riktigt bry mig.

Konstigt nog sitter jag fortfarande här i soffan. Familjen annorlunda på tv och det är lite mysigt. Har inte varit hemma på hela helgen och inte idag heller... jag vet inte varför. Men det känns lika bra att sitta här. Oavsett. Synd att jag måste betala hyran på den bara.. annars hade det ju mest kvittat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0