Barn är mysigt, en stund

Har varit en sväng några mil norrut och hälsat på kusinen min. Hon är makalöst höggravid och hennes två små springer rundor med henne som aldrig förr. Jag förstår inte hur hon orkar faktiskt. Det var riktigt mysigt iallafall och vi bjöds på både middag och fika. Lite hockey spelades i vardagsrummet och Sverige vann, över både Ryssland och Kanada. Sverige är duktiga dom ;)

Nu sitter jag och väntar på att ljudboken ska bli färdigöverförd till datorn så jag kan packa ihop mig och gå och sova. Hoppas på att SJ tar mig hem imorgon och hoppas dubbelt på att jag får sällskap till kvällningen. Den där dubbla förhoppningen kommer antagligen inte att besannas men sålänge jag åtminstone får 1 av 2 är jag nog rätt nöjd ändå. Fast det börjar bli lite för många dagar utan kramar nu. Inte samma sak att kramas med mina fina vänner faktiskt. Saknar dig älsklingen, blir många kramar i veckan! Till helgen får vi finbesök också, då ska vi fira!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0