Min Sarah ♥

Vad hade jag gjort utan min Sarah. Min alldeles egna Sarah som gör mig glad och får mig att skratta. Diskussionen som följer uppenbarar sig på msn efter att jag uttryckligen sagt att jag hade skittråkigt och behövde uppmuntran.

Sarah: Om du hade varit här hade vi sprungit tillsammans och skrattat åt alla fula djur som bor i jorden.
Jag: Va?
Sarah: Ja det finns massor med fula djur som bor i jorden. Typ harar, en fulare version av kaniner.
Jag: Hah ja..
Sarah: Daggmaskar, en liten slemmig version av ormar.
Jag: :)
Sarah: Alla små skalbaggar, som mindre fulare versioner av sköldpaddor.
Jag: HAAHAHAHAaHAaha! (asgarvar förövrigt högt ut i min tomma lägenhet)

What to say darling, det krävs verkligen inte mycket för att du ska få mig att må lite bättre.
Love you mycket mycket! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0