K ♥ K och så lite kärlek på det så löser det sig

Jag såg det här idag och undrar hur jäkla mediakåt man egentligen får lov att vara i ett litet lagom-land som Sverige där Jantelagen alltid verkar stå högst i kurs.

För övrigt hade jag min första föreläsning i kris och katastrofpsykologi som tydligen var hela 5 timmar lång istället för 2! Var lite smått chockerande men jag kom över det och fick oturligt nog avboka träningen för ikväll eftersom grupparbete måste skrivas i en av de andra kurserna. KK verkar fruktansvärt intressant dock och jag fick nästan tårar i ögonen idag när vi diskuterade vissa saker. Tror det är den kursen jag kommer lägga mest krut på, vilket kanske är dumt eftersom det är den enda som inte ingår i programmet. Men vafan liksom. Jag fixar det här! Träffade dessutom en kompis kompis så jag hade till och med rätt trevligt under rasterna eftersom jag hade någon att prata med. Mycket bra.

Nu blir det Èmile Durkheim för hela slanten och kanske en film ikväll. Imorgon blir en lång dag men i slutet nån gång kommer den bli bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0