Jävlahelvete

Det var väl en förjävlig tenta??! Ingen vet någonting om någonting och jag har då inte hört någon som har förstått vad som faktiskt hände. Hur kunde en kurs där huvudämnet är kommunikation förlora så mycket faktiskt kommunikation mellan kursansvarig och föreläsare... Helt hopplöst! Förhoppningsvis är det inte en jävel som klarar tentan och då kommer dom väl åtminstone få ändra på något. Jag är så trött på att vara ständig försökskanin till skolans nya idéer bara för att programmet är relativt nytt... WTF liksom.

Jag försov mig imorse till gruppmötet, som tur var har jag en mycket förstående grupp som tyckte det var lugnt att jag var nästan en halvtimme sen. Det var väl en fortsättning på gårdagens hopplöshet så nu hoppas jag att det är slut. Jag är väldigt trött och behöver nog ta det lite lugnt några dagar nu.

Får se hur det löser sig med bilen imorgon, ska in med den nån gång på morgonen iallafall. Sen kan man ju hoppas att man får se något av krigspojken i helgen också. Han skulle ju egentligen vara hemma varenda kväll men sen kan tydligen Försvaret bara ändra arbetstider samma vecka utan att kolla med anställda om eventuella planer etc. Jag vet inte om det är lagligt. Men jag är för trött för att kolla upp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0