It's friday and we're alright

Jag gillar idéerna skarpt! Hemförsäkring låter dock inte riktigt lika roligt som en eventuell båtresa. Fast det vetifan om jag hinner åka båt hela vägen till Amerikatt och tillbaka på den där veckan jag har krävt ledigt och hinna med bröllopet också. Men vi får väl se, man kan ju ha turen på sin sida. Kanske.

Annars då. Fick skrattkramper i magen idag när jag och norrlänningen satt i skolan och analyserade gruppdynamik i matsalen när vi tröttnade på arbetet vi skrev. Det var nån typ gymnasieklass som var på besök och dom var verkligen uppdelade i klickar. Vi hittade nördgänget, the jocks med två tillhörande tjejer varav en såg ut som slampan tagen direkt ur en amerikansk high school film och den andra var hennes fula kompis. Snygga tjejgänget och deras bögkompis som för övrigt åkte longboard vilket inte alls passade in i våran bild av honom. Det är fruktansvärt kul att generalisera iallafall!

Nu blir det snart mat ska ni se, som vanligt i det här hushållet är det sällan mat före läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0