Hellre en blöt kjol utan fläck än en torr kjol med fläck...

Nya grupper, nya kurser, nya människor.

Förändring är bra säger dom.. jag vet inte riktigt jag. Dessutom visar det sig att jag saknar en av böckerna till kursen vi faktiskt ska ha salstenta i nästa vecka. Lyckades hitta en tjej som säljer den i Skövde så jag ska försöka fixa den i veckan. Men det känns ändå lite stressigt. Skulle tränat idag men orkade inte efter gruppmötet som egentligen faktiskt inte gav något.. jag vet inte om jag bara är den som vill driva arbetet framåt, men det verkar som om alla andra bara vill lära känna varann. Lite dumt tycker jag när uppgiften ska in om två dagar och allas kalendrar är fulla. Men men. Det är bara att vänja sig vid nya människor och grupper och försöka förstå individerna.

Annars då? Det var superdupermysigt i helgen! Världens bästa och vi hade jätteroligt! Nu är jag trött.. blir nog sömn snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0