Ge mig något att göra, som inte har med skolan att göra!

Just för tillfället sitter jag i min soffa och är något så vansinnigt uttråkad!! Jag vet inte vad jag ska ta mig till.. orkar inte ta upp böckerna trots att jag vet att jag ska vara påläst och allt sånt där bra till imorgon på mötet. Jag orkar inte ställa mig och laga mat, trots att jag vet att jag om senast en timme kommer vara så hungrig att magen kommer kännas som den spricker. Jag borde väl egentligen åka till gymmet, men jag orkar inte ens fundera över att sitta på en cykel och svettas idag.

Det var seminarie imorse och på eftermiddagen och jag trodde att jag skulle vara helt slut efter det. Känns nu snarare som jag är i stort behov av att prata mer, få ur alla känslor och tankar och nya saker som har kommit upp under dagen. Jag känner nästan för att sätta mig och läsa en vanlig bok, bara för att. För att det är månader sen jag satte mig in i en roman-situation och fick koppla bort min egen inblandning överallt.

Men jag måste fortfarande laga mat. Jag vet inte. Just nu är jag mest bara rastlös.

Kommentarer
Postat av: A hole in my shoe

Förstår precis hur du känner! Man är rastlös men det finns inget som verkar roligt att göra.

Och läsa en helt vanlig bok kan man inte göra för då får man skuldkänslor för att man inte läser skolböckerna som man borde!

Jag har ett namn för dagar som denhär; "BLÄ."

2010-05-02 @ 12:07:28
URL: http://catchingcandidmoments.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0