En sån dag

Så morgonen började ganska bra, vaknade långsamt till liv lite efter kl 6 med hjälp av halvroliga människor på radio. Åt en duktig frukost och gav mig iväg till Mariestad. Själva bilfärden var faktiskt rätt seg, tror att jag hade somnat om jag hade varit tröttare. Som tur var var det inte så starkt ljus ute så ögonen fick åtminstone vila.

Väl framme försökte jag sätta mig in i arbetsuppgifterna jag borde ha lärt mig vid det här laget. Tror dom har fastnat rätt bra, lyckades boka taxi och ringa några samtal utan att någonting blev fel. Eller ja, inget som har upptäckts hittils iallafall. *håller tummarna*

Faxmaskinen och jag har ett smått komplicerat förhållande änsålänge, men vi börjar lära känna varann så det ska nog gå bättre snart.

För övrigt tycker jag det är rätt tråkigt att det inte ringer mer, utan jag får helt enkelt underhålla mig själv härinne. Det hände mer i Malmö.. men samtidigt satt man ju som klistrad vid växeln där så jag uppskattar lite mer varierande arbetsuppgifter. Grym hållning får man också i den här stolen! Jag gillar skrivbordet skarpt och stolen är vansinnigt cool! Skorpan hade älskat den eftersom den är ljust grön =)

Blir ingen heldag idag så jag sitter nog kvar här över lunch också. Lika bra att få betalt tänker jag och dessutom har jag nötter och russin med mig i en liten burk som jag knaprar på mellan samtal och mejl. *klappa mig själv på ryggen för att jag är så duktig*

I eftermiddag ska bilen besiktigas och jag hoppas hela Sverige håller tummarna för mig nu!! Pöss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0