Dumma moder natur

Men alltså ärligt talat naturen, nu får det väl räcka? Om det blir vulkanutbrott igen, om Katla får utbrott, då är det kört. Då kommer flygen inte kunna gå på väldigt länge säger dom. Flygen, dom där som binder ihop våra kontinenter och våra kommunikationsmöjligheter med världen. Frågan är hur stort molnet kommer bli, hur många kommer drabbas? Och hur många kommer dö av askförgiftning? Det känns ju rätt nära till hans ändå...

Och vafan liksom, om jag ska jobba utomhus hela sommarn och det ska regna aska på mig, då kommer jag bli bitter. MEN främst av allt, om det blir ett Katla-utbrott, då kommer jag inte komma till USA i sommar. Det är ingen avbokningsavgift på den biljetten tror jag. Förjävligt. Rent sagt, förjävligt! Vad ska jag göra då? Har ju sett fram emot det där bröllopet i snart ett halvår. Jag vill åka! SNÄLLA KATLA, FÅ INTE ETT UTBROTT INNAN JULI!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0